Onze klachtenprocedure

Natuurlijk hopen we dat je helemaal tevreden bent over OutdoorOutlet.nl en / of je bestelling, maar het kan wel eens voorkomen dat je een klacht hebt.
Dat vinden wij uiteraard erg vervelend en willen we dan ook graag oplossen! Service en kwaliteit hebben wij hoog in het vaandel staan.
We willen dat je blij bent. Met het assortiment, over onze service, én met ons! Oftewel: van begin tot eind. Daarom doen wij er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen we bij OutdoorOutlet.nl een klacht?

  • We zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. 
  • Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk bericht.
  • We onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • We nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
  • We geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • We gebruiken jouw ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kun je een klacht indienen? 

OutdoorOutlet.nl 
t.a.v. Team Service
Maastrichterlaan 16/18
6291 ES  Vaals

T: +31 (0)43 – 851  22 82
E: klantenservice@outdooroutlet.nl 

Volg ons op Facebook